Ženský cyklus týden po týdnu: Kdy je čas na návštěvu zubaře a kdy na cvičení?

1. týden

V tomto období hledají ženy především pohodlí domova. Hormonální změny vedou k častějším pozdním příchodům. Během tohoto týdne se však zlepšuje paměť a ženy tak mají tendence méně zapomínat. Navíc dokážete lépe odhadnout ostatní! Během tohoto emocionálně náročnějšího období dávejte však pozor, za co utrácíte! Při problémech doporučujeme sáhnout po doplňcích železa či heřmánkovém čaji.

 Ideální aktivity:

– koupel

– četba

– čas na sebe

– relaxace

– meditace

– jóga

– čas na odpíraný zákusek

menstruační pomůcky

2. týden

Tento týden stoupá energie na maximum. Zjišťujete, že získáváte větší sebevědomí a snadněji se Vám učí. Navíc si všechny informace mnohem lépe zapamatujete! V tomto období máte také větší potřebu se líčit a strojit. Zvyšuje se impulzivita a touha zkoušet nové věci. Tento týden se cítíte nejatraktivnější a okolí Vás tak také vnímá.

Ideální aktivity:

– učení

– cvičení

– výlety

– zkoušení nových věcí

– společenské akce

 

3. týden

Ženy cítí menší náchylnost k bolesti. Stoupá hladina spokojenosti. Pozor však, je mnohem snadnější se vystresovat. K lepší náladě dopomůže sahat po méně tučném jídle. Chuť riskovat klesá a Vy se snažíte vyhýbat potencionálně nebezpečným situacím. V tomto období při cvičení dokáže tělo spálit více tuku. Více zábavy si užijete spíše se svými nejbližšími než v davu cizích lidí.

Ideální aktivity:

– návštěva zubaře

– setkání s rodinou

– setkání s nejlepší kamarádkou

– kardio cvičení

žena bolest hlavy

4. týden

V tomto období se zvyšuje potřeba po odpočinku. Do práce se musíte více nutit. Pokud máte tu možnost, naslouchejte svému tělu a dopřejte si více spánku a ždibet prokrastinace. Zhoršuje se také funkce soustředění. Prohloubit se mohou psychické potíže, především pak úzkosti a deprese. Jako doplněk stravy volte rybí tuk.

Ideální aktivity:

– vybírejte si oblečení, které je pohodlné a lichotí Vám

– dopřejte si více spánku

– nečiňte důležitá životní rozhodnutí

– neomezujte se příliš v jídle, ale v jídelníčku zvyšte spotřebu luštěnin, tmavé zeleniny, ryb a potravin bohatých na železo

4.2/5 - (4 votes)

Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup